فروشگاه ترمزچی برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش بالایی قائل است و سخت میکوشد تا از این اطلاعات حفظ کند. پس لطفا با دقت متن زیر را بخوانید تا با نحوه برخورد ما با اطلاعات شما آشنا شوید.

نشانی وب‌سایت ما: https://www.tormozchi.com

بخشی از اطلاعات شما را جمع آوری می کنیم.

زمانیکه شما هر سایتی را مشاهده می کنید، اطلاعات معینی از شما به طور اتوماتیک جمع آوری می شود. این اطلاعات از قبیل :

آدرس IP کامپیوتر و یا هر دستگاهی که با آن سایت را مشاهده می‌کنید

 آدرس اینترنتی سایت یا مرورگری که توسط آن وارد سایت ترمزچی شده اید.

 نسخه سیستم عامل و مرورگر

دفعات بازدید شما از سایت

مدت زمان حضور شما در سایت

منطقه جغرافیایی شما

در سایت ترمزچی این روال پا برجاست و همه این اطلاعات به صورت اتوماتیک جمع آوری می شود و ما دخالتی در استخراج این اطلاعات نداریم. فقط اطلاعاتی که در بالا گفته شد جمع آوری میشود و دیگر اطلاعات شما در این سایت ذخیره نمی شود. با تمام احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل هستیم ، ولی به اجبار برای خرید، ثبت نظر، فرم های موجود در سایت و یا استفاده از برخی امکانات وب‌ سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌شود تا بتوانیم خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهیم. ما این اطلاعات را نزد خود حفظ میکنیم و به هیچ عنوان نفروخته، اجاره نداده و به اشتراک عموم نمی گذاریم و فقط جهت بهبود سایت استفاده خواهند شد.

قانون نظرات

وقتی کاربر نظری در سایت ارسال می‌کنند، ما بعضی از داده‌های کاربر مانند آدرس ایمیل، آدرسIP ، زمان ارسال نظر و همچنین آدرس ایمیل را جمع‌آوری می‌کنیم و نزد خود حفظ میکنیم. اگر ادرس ایمیل شما در سرویس Gravatar ذخیره شده باشد، بعد از تائید نظر شما از سوی مدیران سایت ترمزچی ، تصویر کاربری شما در سایت ترمزچی به نمایش در خواهد آمد.

صفحه سیاست حریم خصوصی کاربران در Gravatar را مشاهده کنید : https://automattic.com/privacy

خط منشی

جهت ارتباط با فروشگاه ترمزچی میتوانید از طریق فرم تماس اطلاعات کاربری خود همچون نام و نام خانوادگی، شماره تماس یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و ما با شما تماس بگیریم و یا از طریق ارتباط با ما در قسمت فروشگاه تماس حاصل فرمایید

کوکی ها

وقتی شما از سایت ترمزچی بازدید می کنید، ما از کوکی ها برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی شما مانند نام کاربری و دیگر اطلاعات استفاده می کنیم که این کوکی ها همانند کارت شناسایی عمل می کند. کوکی ها فایل های کوچکی می باشند که سایت هایی که از آنها بازدید می کنید بر روی کامپیوترتان ذخیره می کنند. کوکی ها در واقع فایل های ارتباطی بین سرور و کامپیوتر شما می باشند که از نظر امنیتی برای کامپیوتر شما کاملا بی خطر می باشند و نمی توانند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کنند. بیشتر مرورگر های وب به صورت پیش فرض کوکی ها را می پذیرند ولی شما می توانید به مرورگر خود دستور دهید که به هنگام دریافت کوکی به شما اطلاع دهد و این اجازه را بدهد که آن را پذیرفته یا رد کنید. در بعضی سایت ها استفاده از کوکی ها اجبار است و در صورتی که کاربرانی دستور استفاده از کوکی ها را رد کنند نمی توانند از تمام امکانات استفاده کنند.

بعد از اینکه به حساب کاربری خود در وبسایت وارد می‌شوید، چندین کوکی برای ذخیره‌ی اطلاعات ورودتان نصب و تنظیم می‌شوند. به عنوان مثال هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول 2 هفته آینده، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکی‌های ورود از بین می‌روند.

فروشگاه ترمزچی از این کوکی‌ها تنها به منظور ایجاد تجربه کاربری بهتر و سریعتر برای بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کند و هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی از این کوکی‌ها در نظر گرفته نخواهد شد.

اطلاعات قانونی

ما ممکن است از IP Address شما (آدرس کامپیوتر شما بر روی اینترنت) برای بررسی روند ها، مدیریت وبسایت و جمع آوری اطلاعات آماری در سطح وسیع استفاده کنیم.  این اطلاعات به ما برای بهتر شناختن شما کمک میکند. مثلا ما صفحات مورد علاقه شما را متوجه خواهیم شد و اینکه کدام بخش از سایت نظر شما را جلب میکند. این اطلاعات نمی توانند هویت شما را فاش کنند و شما همچنان ناشناس باقی می مانید و این اطلاعات فقط وقتی استفاده میشوند که یک تحقیق قانونی پیچیده پیش آید و ما مجبور باشیم برای دادگاه، اطلاعات درباره کاربران فراهم کنیم که این اشتراک گذاری اطلاعات، علی رغم میل ما می باشد با وجود آنکه دادگاه که یک مرجع قانونی است.

حقوق شما در رابطه با داده‌های خود چیست؟

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است و میتوانید درخواست پاک کردن فایل داده‌های شخصی خود را داشته باشید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه ترمزچی را از خود سلب می‌کند

پیوندها

وبسایت ترمزچی ممکن است در طول خدمت رسانی خود پیوندهایی به دیگر وبسایت ها داشته باشد باشد. آگاه باشید که ما، هیچ مسئولیتی در قبال شیوه های حفظ حریم خصوصی آن ها نخواهیم داشت. ما کاربرانمان را تشویق می کنیم که هنگام خروج از وبسایت ما نسبت به موضوع دلخواه خود آگاهی کامل داشته باشند.

اطلاعات عضویت و لغو عضویت

ترمزچی ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه خود ویا روند سفارش، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

اگر دیگر نمی‌خواهید از طریق ایمیل یا پیامک اطلاعات و خبرنامه از ما دریافت نمائید، می توانید پیوند لغو اشتراک را در هر زمانی با تماس با ما به آدرس (برگه تماس با ما) با درج عبارت “لغو اشتراک” در قسمت موضوع تماس خود، اقدام به لغو اشتراک خود نمایید.

اطلاع رسانی از تغییرات

توجه داشته باشید که (50004001879953) شماره ای است که ترمزچی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان ترمزچی یا ترمزچی ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ترمزچی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به tormozchi@gmail.com اطلاع دهید.

اگر زمانی تصمیم بر آن شد که سیاست های حفظ حریم خصوصی وبسایت را تغییر دهیم، آن تغییرات را توسط راه های ارتباطی به کاربران اطلا داده میشود تا همیشه آگاه باشند. اگر در هر برهه تاریخی به هر دلیل تصمیم به استفاده از اطلاعات شخصی کاربر بگیریم ، توسط یک ایمیل او را آگاه خواهیم کرد. پس از آن کاربر این انتخاب را خواهد داشت که آیا اطلاعاتش در این راه استفاده شود و یا خیر. ما از اطلاعات، تحت توافقی که در سیاست های حفظ حریم خصوصی در زمان جمع آوری آن ها صورت گرفته، استفاده خواهیم کرد

در آخر

ترمزچی در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است و کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران در زمینه فضای سایبری می باشد . لذا هرگونه فعالیت خلاف شرع و عرف و مغایر با قانون جمهوری اسلامی ایران و آنچه بعنوان محتوای مجرمانه نامیده می شود در آن ممنوع بوده و شامل تعهدات سامانه در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران نمی گردد. لطفا جهت مشاهده فهرست مصاديق محتوای مجرمانه به آدرس http://internet.ir/crime_index.html مراجعه فرمایید .

ترمزچی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس:

07136260573

مرکز فروش:

استان فارس – شهرستان شیراز – خیابان قصرالدشت – کوچه 49 – فرعی4 – پلاک 33